Over Happyness Services
Met een glimlach staan wij klaar om u van dienst te zijn.
Wij werken volgens onze H.A.P.P.Y.–methode om u te ontzorgen en zoveel mogelijk in te spelen op uw wensen en behoeften.
Van een knus huis tot een rustgevende werkomgeving. Onze all-in services is een garantie om u te kunnen ondersteunen.
Over ons
Happyness Services is opgericht met de visie van één vrouw. Of het nu gaat om de eigen leef-, werk- of leeromgeving, het is noodzakelijk dat deze een frisse, schone, veilige en rustige uitstraling heeft.
Onze missie is om u met onze diensten op een professionele manier te ontzorgen, zodat u uw tijd en focus kan richten op de dingen waar u echt gelukkig van wordt.
Door ons brede aanbod van diensten, zijn wij ervan overtuigd dat wij u van dienst kunnen zijn met de juiste service op maat.
Bij Happyness Services draait alles om de wensen van de opdrachtgever. Omdat wij veel belang hechten aan persoonlijke aanpak, bieden wij ook service op maat aan. Het draait bij ons niet alleen om de schoonmaak, maar ook om u als klant, persoon, bedrijf of organisatie. Daarom hebben wij regelmatig intensief contact, een uitgebreide intake op locatie, controle dagen en periodieke evaluaties per om u zo goed mogelijk van dienst te blijven.
Dankzij onze jarenlange ervaring in de schoonmaaksector, heeft u meteen een bevlogen expert met kennis van zaken over de vloer. Wij sluiten aan bij uw wensen en behoeften, maar kunnen u door ons oog voor detail, adviseren wat betreft de mogelijkheden. Samen zoeken wij naar een passend aanbod om uw van dienst te zijn.
Wij staan niet alleen met een glimlach klaar om uw te ontzorgen. Wij werken op basis van onze H.A.P.P.Y.–methode met vertrouwen, flexibiliteit en kwaliteit om u de juiste service op maat te garanderen.
H.A.P.P.Y. staat voor:
- Hygiëne
- Aandacht voor detail
- Professioneel
- Prijsvriendelijk
- Yes, we can!
Waarom? Omdat wij altijd klaar staan om u te ondersteunen om zo een glimlach op uw gezicht te toveren door u taken uit handen te nemen.
Voordelen:
- Persoonlijke intake op locatie
- Goede communicatie, eigen contactpersoon
- Periodieke controles en evaluaties
- Vervangende schoonmaak bij ziekte/vakantie
- Gescreende hulp in huis/bedrijf
- Vergoeding bij schade
- Geen wachtlijsten
- Snelle start
- Hulp op maat
- Klantvriendelijke prijzen
- Goede klantenservice
Bij ons zijn er veel mogelijkheden, met onze all-in services zijn wij er zeker van dat wij u van dienst kunnen zijn.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Start dan hier uw aanvraag en plan een kennismakingsgesprek in.
Over Team Happyness:
Happyness Services is in 2019 officieel gestart als bedrijf. Na jarenlange ervaring in de welzijns- en schoonmaaksector in loondienst, heeft de oprichtster besloten om voor zichzelf te starten.
Met een snelle groei kon zij de werkdruk niet meer alleen aan en besloot meer personeel aan te nemen, om zo haar klanten van dienst te kunnen zijn en hoogstaande kwaliteit te kunnen blijven garanderen.
In samenwerking met andere partners is Happyness Services van een schoonmaakbedrijf uitgegroeid naar een Allround servicebedrijf met een groot palet van diensten.
Door haar jarenlange ervaring en brede kennis van diverse vakgebieden en verschillende vaardigheden, onder andere in de Schoonmaak-, Welzijns- en Beautybranche, Persoonlijke & Business coaching en een Pedagogisch achtergrond, heeft de oprichtster al deze kennis, ervaring en netwerken gebundeld in een mooi concept waar toen Happyness Services uit voort is gekomen.
Zoals zij het zelf verwoord: Behandel een klant niet als een inkomen, maar als persoon en geef altijd meer dan zij om vragen. Luister naar wat zij vragen en geef ze wat ze echt nodig hebben. Dat is de reden dat wij het bij Happyness Services belangrijk vinden om de juiste hulp op maat te bieden; het gaat er niet alleen om een schoon huis of hygiënische werkplek en een afgevinkt lijstje van uitgevoerde werkzaamheden achter te laten, maar ook om een klant het gevoel te geven dat hij/zij belangrijk is. Dit zorgt voor een gevoel van blijdschap voor beiden partijen.
Om ervoor te zorgen dat u ons met een glimlach ontvangt en ook met een glimlach gedag zegt, zijn wij streng met het selecteren van personeel, partners en medewerkers.
Hierdoor kunnen wij u een goed werkend, gemotiveerd team garanderen.
Wij noemen ons personeel dan ook geen hulpkrachten, maar Happy Buddy’s, omdat het onze taak is om u blij te maken met onze services. Een helpende hand is goud waard, maar zeker ook een glimlach.
Wat wij bieden
Bij Happyness Services bieden wij u:
- Service op maat
- Een team met vaste gezichten
- Opgeleid personeel
- Duidelijke afspraken op basis van door u gewenste werkzaamheden
- Goed georganiseerd werk, volgens onze H.A.P.P.Y.–methode
Voordelen:
- Persoonlijke intake op locatie
- Goede communicatie, eigen contactpersoon
- Periodieke controles en evaluaties
- Vervangende schoonmaak bij ziekte/vakantie
- Gescreende hulp in huis/bedrijf
- Vergoeding bij schade
- Geen wachtlijsten
- Snelle start
- Hulp op maat
- Klantvriendelijke prijzen
- Goede klantenservice